Subject: Vilisuu DP - Tallinn–Pärnu–Ikla km 19,0-26,7...
From: "Vahur Kliimand" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Valter Kliimand" <[email-masked]>, "Raivo Mererand" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 08:54:29 +0200

Tere TRAM

Teemaks "Riigitee 4 Tallinn–Pärnu–Ikla km 19,0-26,7 asuva Kanama–Ääsmäe 
lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine".
Selleks et saaksin esitada arvamuse või ettepanekud, palun selgitage, mida 
plaanite teha alltoodud pildil kuvatud kohas.

Lisan omalt poolt, et koostame Vilisuu ja lähiala DP-d, mille eskiis on 
lisatud manusesse.
Kas Teie poolt planeeritav mõjutab meie poolt planeeritavat?

TRAM - jääme ootama Teie tagasiside.

Parimat

Vahur Kliimand // Projektijuht

Ehitusõigus OÜ, Asula 3, 11312 Tallinn, Eesti
Tel.: +372 600 1363, GSM: +372 518 3958
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked], 
<http://www.ehitusoigus.ee/> http://www.ehitusoigus.ee

---------- Forwarded message ---------
From: Raivo Mererand <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Mon, Jan 22, 2024 at 4:29 PM
Subject: Fwd: Kiri
To: Vahur Kliimand <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere Vahur,

Kas antud rekonstrueerimine mõjutab kuidagi meie Vilisuu detailplaneeringut 
või on meil põhjust enda seisukoht esitada?

Parimate soovidega/Best regards

Raivo Mererand
Juhatuse liige, Board Member
Email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
GSM +372 5040020

Begin forwarded message:

From: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Subject: Kiri

Date: 19. January 2024 at 10:24:42 EET

To: Undisclosed recipients:;

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinn–Pärnu–Ikla km 19,0-26,7 asuva Kanama–Ääsmäe 
lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 18.01.2024

Registreerimise number: 8-1/22-057/902-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

Sent with Shift 
<https://tryshift.com/?utm_source=SentWithShift&utm_campaign=Sent+with+Shift+Signature&utm_medium=Email+Signature&utm_content=General+Email+Group>